داش آکل

داش آکل

داش آکل

داش آکل

داش آکل

شعر در مورد دریا

شعر در مورد دریا

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد دریا برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

مرا بازیچه خود ساخت چون موسی که دریا را

 فراموشش نخواهم کرد چون دریا که موسی را

شعر در مورد دریا

به دریا می زنم ! شاید به سوی ساحلی دیگر

مگر آسان نماید مشکلم را مشکلی دیگر

شعر در مورد دریاچه

طوفان بکن!  مرا بشکن!  دل نمی کنم

دریا تمام هستی دریا نوردهاست

شعر در مورد دریا و ساحل

تو مثل چشم دریا عاشقى و پاک و بارانى

و من یک تکه از دریا ؛ ولی نمناک و طوفانى

شعر در مورد دریاچه ارومیه

کجایی ساحل آرامش دریای طوفانی

پریشان بودم ای دریا تو را طوفان صدا کردم

شعر در مورد دریای خزر

خوش به حال من ودریا و غروب و خورشید

 و چه بی ذوق جهانی که مرا با تو ندید

شعر در مورد دریا و عشق

به دریا می زنم امشب دل توفانی خود را

که طوفانی کنم از غم تمام شانه خود را

شعر در مورد دریا و قایق

غرق عشق تو شدم، بلکه تو شاید

روزی دل به دریا بزنی، عازم دریا بشوی

شعر در مورد دریا از حافظ

گفتی نمی خواهی که دریا را بلد باشی

اما تو باید خانه ی ما را بلد باشی

شعر در مورد دریا و کشتی

به تمنای تو دریا شده ام! گرچه یکی ست

سهم یک کاسه ی آب و دل دریا از ماه

شعر در مورد دریا عاشقانه

تو گفته بودی میکشد دریا به هرسویت

من گفته بودم باتوام! پارو به پارویت

شعر در مورد دریاچه هامون

عشق میگفت : “به دریا بزنم قلبم را “

عشق پیروز شد و عقلِ مرا ، دل دزدید

شعر در مورد دریاچه پریشان

دل به دریا می‌زنم من… دل به دریا می‌زنی؟

تا توکّل بر هر آنچه پیش می‌آید کنیم

شعر در مورد دریاچه اورمیه

رود راهی شد به دریا، کوه با اندوه گفت

می روی اما بدان دریا ز من پایین تر است

شعر در مورد دریاچه ی ارومیه

من که در تنگ برای تو تماشا دارم

با چه رویی بنویسم غم دریا دارم ؟

شعر در مورد دریاچه گهر

مرغ دریا خبر از یک شب دریایی داشت

گشت فریاد کشان بال به دریا زد و رفت

شعر در مورد دریاچه زریبار

تو ماهی باش تا دریا برقصد،موج بردارد

تو آهو باش تا صیاد بفروشد کمانش را

شعری در مورد دریاچه ارومیه

ماهی تنهای تنگم، کاش دست سرنوشت

برکه‌ای کوچک به من می‌داد، دریا پیشکش

شعر ترکی در مورد دریاچه ارومیه

من و تو ساحل و دریای همیم – اما نه!

ساحل این قدر که در فاصله با دریا نیست

شعر در مورد ساحل دریا

دریای شور انگیز چشمانت چه زیباست

آنجا که باید دل به دریا زد همین جاست

شعری در مورد ساحل دریا

اینجا کنار ساحل دریا دم غروب

دل می دهند آدم وعالم به تخته سنگ

شعر درباره ی دریا و ساحل

هفت دریا را برایت غرق خون آورده ام

آسمان را پیش پایت سرنگون آورده ام

شعری در باره دریاچه ارومیه

هر لحظه زیبا می شوی، همرنگ دریا می شوی

افکار بی اندیشه را در دیده جویا می شوی

شعر درباره دریاچه ارومیه

این شهر در کشاکش کوه و کویر و دشت

دریا نداشت دل بسپارم برای تو

شعر زیبا در مورد دریاچه ارومیه

زانو به زانوی تو، ای دریای دور از دست!

و هیچ کس جز جنگل حَرّا نمی داند

شعر کوتاه در مورد دریاچه ارومیه

صد ابر اگر تا ابد الدّهر ببارند

این برکه ی قحطی زده دریا شدنی نیست

شعر در مورد خشک شدن دریاچه ارومیه

رهایی، قصّه بود، ای ماهیِ تُنگِ بلورِ شب!

مبادا در فریبِ تُنگِ دریا گُم شود جانت

شعری درمورد دریاچه ی ارومیه

دریا صدا که می زندم وقت کار نیست

دیگر مرا به مشغله ای اختیار نیست

شعر درباره دریای خزر

از تو دور شدم

مثل ابر از دریا

اما هر جا رفتم باریدم.

شعری در مورد دریای خزر

کسی با سکوتش،

مرا تا بیابان بی انتهای جنون برد

کسی با نگاهش،

مرا تا درندشت دریای خون برد

مرا باز گردان

مرا ای به پایان رسانیده

تعبیر خواب مار آبی سبز

تعبیر خواب مار آبی در خانه

تعبیر خواب مار آبی و زرد

تعبیر خواب مار ابی کوچک

تعبیر خواب مار آبی در دریا

تعبیر خواب مار بزرگ زرد

تعبیر خواب مار آبی سفید

تعبیر خواب مار بزرگ سیاه

تعبیر خواب مار سیاه دو سر

تعبیر خواب مار سبز ابن سیرین

تعبیر خواب مار آبی رنگ بزرگ

تعبیر خواب مار بزرگ

تعبیر خواب مار بزرگ سبز رنگ

تعبیر خواب مار بزرگ سبز

تعبیر خواب مار بزرگ قهوه ای

تعبیر خواب مار قهوه ای کوچک

تعبیر خواب مار قهوه ای تیره

تعبیر خواب مار قهوه ای و سفید

تعبیر خواب مار قهوه ای خالدار

تعبیر خواب مار قهوه ای و زرد

تعبیر خواب مار قهوه ای طلایی

تعبیر خواب مار کبری قهوه ای

تعبیر خواب مار قهوه ای ابن سیرین

تعبیر خواب مار نیش زدن چیست

تعبیر خواب مار نیش زدن

تعبیر خواب مار سیاه نیش زدن

تعبیر خواب مار و نیش زدن

تعبیر خواب مار سفید نیش زدن

تعبیر خواب مار و نیش زدن آن

تعبیر خواب مار و نیش زدن

تعبیر خواب مار قهوه ای بزرگ

تعبیر خواب مار کبری نیش زدن

تعبیر خواب مار خاکستری در خانه

تعبیر خواب مار در حال نیش زدن

تعبیر خواب مار خاکستری خالدار

تعبیر خواب مار خاکستری خیلی بزرگ

 

  • ولی قره چلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی