داش آکل

داش آکل

داش آکل

داش آکل

داش آکل

پنیر و بادام

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۴۱ ب.ظ

پنیر و بادام

پنیر نباید با بادام مصرف شود، زیرا باعث ناراحتی گوارشی و هضم سخت می شود و به عنوان یک عامل مهم در تشکیل سنگ های کلیه و سنگ های مثانه محسوب می شود. پس آگاه باشید که خوردن پنیر با بادام ممنوع است. استفاده از پنیر با ماست انتزاعی است و پنیر با بادام باعث ایجاد نقاط روی پوست می شود.
پنیر و گردو

توجه داشته باشید که اگر پنیر با گردو مصرف شود، چاقی است و پنیر با گردو، نخود سیاه و آویشن نیز چاق هستند. بنابراین، کسانی که می خواهند وزن خود را افزایش دهند، بهتر است پنیر با گردو باشد. اگر پنیر با گردو مصرف شود، آن چربی است و پنیر با گردو، نعناع و آویشن نیز چاق هستند. پنیر، به خصوص پنیر قدیمی و در آب نمکی و گردو به علت میزان بالای تیرامین می تواند یکی از دلایل سردرد باشد. بنابراین، افراد مبتلا به سردرد، به ویژه سردردهای میگرنی، می توانند از طریق حذف این دو ماده احتمال بروز سردردشان را از بین ببرند. از آنجا که مقدار تیمامین در پنیرها با توجه به نوع فرآیند، نوع تخمیر و سن متفاوت است و از سوی دیگر حساسیت افراد مختلف به غذاهای مختلف متفاوت است.
پنیر و اسید معده

با توجه به سایت جریس، پنیر به طور طبیعی بدون چربی است. غذاهای چرب نیز در معده بیشتر طول می کشد و هضم به تأخیر می افتد. در نتیجه، فشار روی اسفنکتر مری افزایش می یابد و اسید معده افزایش می یابد. پنیرهای چرب عبارتند از پنیر چدار، پنیر خامه ای، پنیر گوودا، پنیر پارمسان و ستلانتی. پنیر های دیگر مانند پنیر، Ricotta و تمام پنیرهایی که بر روی آنها نوشته شده، "کم چرب" به عنوان یک نوع کم چربی هستند. اگر از یک مشکل ریفلاکس معده رنج می برید، توصیه می شود از پنیر های کم چرب استفاده کنید و همچنین به میزان معقولی.
تاریخ پنیر

پنیر نخل از انواع درخت های مختلف کاباباب از منطقه تهیه شده و با مخلوط کننده پودر شسته شده و در دمای 70 درجه خشک می شود. لیپیدها با استفاده از روش Bligh & Dyer و کروماتوگرافی GC استخراج و تجزیه و تحلیل شدند. کل پروتئین و کربوهیدرات ها با استفاده از روش Kiel-Dahl و Lyn-Eynon (Eynon Lane- و Kjldahl) اندازه گیری شد. مواد معدنی موجود در نمونه ها با استفاده از طیف سنجی جذب اتمی تعیین شد. همچنین محتوای فیبر نمونه ها اندازه گیری شد. یافته ها: میانگین چربی کل نمونه ها به ترتیب 28 ± 0/27 گرم و در 28 گرم بود. مقدار اسیدهای چرب اشباع نشده موجود در نمونه های آزمایش شده عمدتا از اسیدهای چرب لینولئیک، لینولنیک و اسیدهای تشکیل شده است که مجموع آن 27.2 درصد کل لیپیدها است. چربی اشباع شده در نمونه ها اسید پالمتیک است. پروتئین کل نمونه ها به میزان 0.3 گرم در هر اونس (28 گرم) تخمین زده شد. مقدار کربوهیدرات نمونه به 2.29 گرم / اونس رسید. مواد معدنی موجود در نمونه ها عمدتا روی، آهن، منیزیم، فسفر، منگنز، کلسیم، پتاسیم و سلنیوم هستند. نتیجه گیری: نتایج این مطالعه نشان می دهد که پنیر نخل شامل اسیدهای چرب ضروری و مواد معدنی مفید، به ویژه روی، دارای اثرات ضد التهابی است. مقدار فیبر خام در نمونه ها ارزش غذایی خود را نشان می دهد و پیشنهاد می شود که این محصول به عنوان یک ماده مغذی بدون کلسترول مورد استفاده در رژیم های مختلف استفاده شود.
پنیر و هندوانه و گوجه فرنگی

حسن اکبری، آسیب شناس ایرانی و متخصص طب سنتی، گفت که پنیر پروتئین آب سرد است و نباید با گوجه فرنگی، خیار و هندوانه که دارای تب سرد است خورده شود. "بسیاری از مردم عادت صبحانه دارند." و تنقلات پنیر را با گوجه فرنگی، خیار یا هندوانه می خورند. این باعث عوارض بسیاری می شود و برخی از بیماری ها شامل دیابت، MS، اختلالات عصبی، دستگاه گوارش و غیره. استفاده همزمان از پنیر با خیار، گوجه فرنگی، هندوانه و دیگر سرماخوردگی می تواند عوارض و بیماری ها را ایجاد کند. این زندگی را کوتاه می کند بهتر است از نیمی از نصف گردو که بخواهید به طور همزمان پنیر، خیار، گوجه فرنگی یا هندوانه مصرف کنید، یعنی 50 گرم پنیر، گوجه فرنگی، خیار یا هندوانه از 50 گرم گردو. پنیرها دارای مولکولهای پروتئینی پیچیده هستند و نیاز به انرژی زیاد برای تجزیه دارند. به همین دلیل، وقتی که تجزیه می شود، انرژی زیادی از بدن دریافت می شود. استفاده همزمان از پنیر با گوجه فرنگی، خیار یا هندوانه ساخته شده از مواد سرد. این روند را تشدید می کند.
خواص پنیر در طب سنتی

هضم غذا با سرعت بالا بهترین ضد یبوست بهترین کاهش وزن بهترین سلولیت حذف بهترین عامل کاهش چربی خون بهترین تنظیم کننده قند خون بهترین تنظیم کننده فشار خون بهترین مکمل غذایی برای ورزشکاران بهترین مکمل غذایی برای سالمندان آنتی اکسیدان بسیار مفید در رشد و تقویت استخوان تقویت سیستم ایمنی کمک سنگ کلیه از مغز استخوان رد می شود درمان مفاصل متورم، دست ها و پاها مفید است برای افرادی که از خوردن غذاهای غنی از پروتئین ممنوع است

  • ولی قره چلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی